FAQ
Ja. Kao Salon Partner finns tillgänglig på mobila enheter med en vanlig webläsare.
Dina befintliga kundvillkor gäller för Kao Salon Partner online-shop. Om du har frågor angående dina villkor - kontakta din säljare. Användarvillkor för Kao Salon Partner kan hittas längst ner på denna sida.
Gå in på "Mitt konto" och välj sedan "Ändra lösenord". Ring kundservice om det uppstår frågor.
Vi beklagar att du har problem med att beställa de produkter du vill ha. Vänligen kontakta kundservice 08-55602070 så hjälper vi dig.
Vi vill att du ska se alla produkter i vårt sortiment och vill kunna ge dig information när en produkt som är tillfälligt slut åter finns på lager. Klicka på "Meddela mig" för att få avisering om detta.
Vänligen kontakta din säljare för hjälp med att beställa varuprover.
Vi strävar efter att hålla en hög kvalitet på alla våra produkter till alla kunder. Vänligen kontakta kundservice 08-55602070 med ditt ordernummer så hjälper vi dig..
Vänligen kontakta kundservice 08-55602070 och ha ditt ordernummer tillhands. Vi hjälper dig med det du vill ändra.
Ja, vi hjälper dig gärna att göra en beställning. Vänligen ring kundservice för hjälp.
Ja. Klicka på kundvagnsikonen högst upp på sidan så kan du se dina varor. Använd +/- knappen för att lägga till eller ta bort någon produkt eller antal.Om du vill ta borten produkt helt och hållet klickar du på X-ikonen.
Ja, du kan använda flera kreditkort för att slutföra ditt köp.
Ordering samples on ohc-pro is coming soon. In the interim, please advise your Account Consultant of your needs and they will be sure to accommodate.
Nej. Kunder kan endast beställa en order med leverans till de "Leveransadress(er)" som finns inskrivet på deras kunduppgifter.
Betalningsalternativ är baserade på ditt kontos betalningsvillkor. Kontakta kundservice om du har frågor om dina betalningsalternativ.
Vänligen kontakta kundservice 08-55602070 så hjälper vi dig att gå igenom din order och aktuella kampanjerbjudanden.
Backbar liters are shipped with re-usable pumps. If additional pumps are needed, please contact your Account Consultant.
När du har lagt alla produkter i "Min kundvagn" så ser du en ruta nederst som heter "Kampanjkod?". Skriv din kampanjkod i denna ruta och klicka på "Lägg till" för att rabatten ska dras. Om koden inte fungerar måste du kontrollera att du inte försöker använda mer än ett erbjudande och att ingen av produkerna finns på vår tillfälligt-slut-lista. Om du har problem med att ange koden, vänligen kontakta kundservice så hjälper dem dig.
För att returnera produkter, vänligen kontakta kundservice så hjälper dem dig. 08-55602070
Leveranser är kopplade till den adress som är angivet på dina kontouppgifter..
Så snart vi har sänt din leverrans får du ett mail från oss som bekräftar att din order är på väg
Ja, vi hjälper dig gärna att göra en beställning. Vänligen ring kundservice för hjälp.
Via ditt konto kan du enkelt följa alla dina Kao Salon Partner order. Logga in och välj "Mitt konto -> Mina order". Där ser du om din order packas (truck-ikon) eller om den har skickats (√). Du kommer också få ett mail med orderbekräftelse och leveransinformation.
Du kan begära avaktivering av ditt konto i "Mitt konto". Navigera dit och klicka på länken "Avaktivera konto" i kontoöversikten. Där kan du lägga till alla relevanta detaljer för avaktiveringen. Efter inlämnandet kommer din förfrågan att gå till kundtjänst och vi kommer att kontakta dig för att bekräfta avaktiveringen eller instruera nästa steg.